2 days left .

Tjooosan på er, idag är det dan före dan före dopare dan! ;)

Vet ni ? :D :D

Det snöar ännu mer nu ! :D hhiihi, och om 2 dagar är det julafton vilket betyder att det antagligen kommer vara snö vid jul ! YES , tusen års sen sist ;o . Tur att Supercrossen i malmö är inomhus annars hade ja nog fått frostskador för livet ! (y) .
Idag var jag på Allum med Linda skulle göra en liten hemlis **, mohaha.
Imon åker jag till mamma där jag har fått nytt skrivbord och stol, har ingenaning hur det ser ut med de är säkert fint. Jaja ikväll blir det väl Andra Avenyn om inte det har slutat för säsongen. Men nu ska jag sluta blogga för nu ska jag titta på Anna Anka, hon är helt rubad så då måste man nu bara se ! (6)

Puss HEj skriver imon .



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0