30 december 09

Hej! :)


Godjul på er i efterskott har typ inte vart vid datan alls mycke df har jag itne skrivit så mycke. (a)

Om Ni vill veta vad jag fick i julklapp så får ni läsa nu.

Smink, nagellack + hygiensaker + nesicär (vet ej hur det stavas)
fotoallbum
michael Jackson skiva
5 filmer
ps 3
pengar
presentkort på massa affärer!
hello kitty filt mohaha
örhängen
ett linne
klocka
2 parfymer
presentkort på bio
skrivbord, hurts och en ny datastol.

mja det var nog allt :)
hoppas ni har haft det bra i jul, för det har jag :)
och i måndags var jag på Supercross i malmö med Amanda grymt kul ! :D
och igår hade jag Amanda och Becka en liten egen julafton det var mysigt
bilder kommer från både supercrossen och minijulafton :)

Imon är det Nyår ! :o REDAN ! tiden går fan fort
aja nyåret ska jag tillbringa tsm med Amanda och det ska bli riktigt nice ! ;D
Juste ! jag har ju klippt mig också det gjorde jag i måndags morse. Det blev faktiskt bra, hon klippte la typ 5cm men det behövdes nog lite till för det är fortfarande lite slitet på vissa ställen.
Jao, skriver imon när det är sista dagen på detta år ! ;o

TJA !





Påväg till Malmö.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0