7 dagar kvar till julafton

Jag ser de snöar Jag ser de snöar.

Idag är det en dag kvar till JULLOV !! :D
jag längtar jätte mycket :) . om en vecka är det julafton mysigt. På julafton ska jag vara hos mamma och på Juldagen åker jag till pappa och firar .
Imon blir det julshoppa med Amanda. och hehe efter att vi har shoppat lite julklappar så ska vi fika på ett speciellt fik som jag ehe.. HAHAH . nä ni får inte reda på mer ! ;)
Jag pynta granen nu preics innan jag skrev detta. den blev FIN !
fast min data dampar som vanligt ! -.- så jag kan inte ladda upp någon bild på den "/ .
Börjar bli något trött på det kan jag ju säga >_< .

Dagens Diss är : Att min data dampar jämt och ständigt.
Dagens Hiss är : Att det snöar ute och man börjar få lite mer jul känsla och imon är det jullov i 3 veckor.

Nu ska jag sova börjar 09.15 imon och slutar 10.30 HÄRligt!!
Skriver imon när jag är FRI från alla läxor, prov, inlämningar osv. på hela året ! 8D mohaha

Puss godnatt sov så gott under snön (:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0