Död ?

Jag har inte DÖTT ! som ni kanske trodde ! 
så jag vill bara säga att jag lever ! :o
Nu kan ni antekna att jag inte har dött (: .
Jag har inte haft tid, och ingen ork för den delen heller, men nu skriver jag äntligen !
Folk har ju klagat på mig , mohahah det kan jag tro . Vad har hänt ? jo,

20 november fyllde Johanna 16år
29 november fyllde Mamma 35år
30 november fyllde Oscar 1år (lillebror)
Jag tror jag kom ihåg alla nu (: .

På lördag ska jag, pappa, Linda, Johanna, Koffe osv. crossgänget . Ner till Veinge,
det är såkallad julfest där. Prisutdelning för denna säsong som har varit.
Jag blev Bästa tjej i min klass :D :D wiho ! kul kul , De kommer nog lite bilder senare (: .
På Söndag ska jag på Amandas föreställning trevligt trevligt,
Idag hade jag TeknikProv, Svarade på allt och det var faktiskt väldigt lätt ! Men nu kom jag på att jag gjorde några tabbar, som jag lär tappa poäng på ! >_< .

JUST DET !!!!!! :O :O :O !!
Det har hänt ännu mer roligare saker ! .
Men tyvär säger jag inte , det får ni reda på typ i maj (: . 
Bara jag och amanda som vet ;) . Så det så !
Ha ! där får ni något att tänka på .

Nu sitter jag och pluggar spanksa glosor som är till imorgon och knarkar jullåtar. Haha jag ska vara med i luciatåget i skolan på fredag (inte imon) så då får man ju träna lite :o .
Imon efter skolan ska jag hem till pappa och sen vara med Eva. Det var länge sen så det ska bli kul. Det är synd att det ska ta ca 1 och en halv månad varje gång. "/ men men, jag får ju vara glad att vi ska träffas nu (: . Eller inte nu , imon ! :D HÖHÖ ! (h)

Ha de Bäst så kankse jag skriver imon, om inte de så skriver jag på lördag iaf och det LOVAR jag ! ;)
PUSS !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0