Julbak

Hej hej,

Nu äntligen är vi färdiga med all julgodis :) .
Man har ju fått några bryt under tidens gång och skrattat, vi bakade cupcase (stavas?) och knäck (: .
Knäcken blev misslyckad kan jag ju säga ! bilder på våra värk kommer kanske imon om jag nu hittar sladden till datorn, för i så fall kommer bilder på granen och baket. Jag blev något chockad i morse när jag vaknade och hade fått ett sms av mamma om att när jag hade vaknat så skulle jag gå in på ikeas hemsida och välja ut ett skrivbord som jag ville ha. Jag har liksom inte sagt till varken Mamma eller Juha att jag vill ha något nytt. Anledningen till att jag får ett nytt är för att Saga behöver ett skrivbord så då får hon mitt gamla och jag ett nytt :D :D, Man tackar ju inte Nej om man säger så.

Dagens Diss går till vår knäck som blev riktigt misslyckad!!
Dagens Hiss blir nog att det är snö ute och det är väldigt MYYYYSIGT ! måste även säga att granen är vädigt nice i år.

Men nu ska jag borsta tänderna och lägga mig i sängen och titta på Horton :D
Puss Godnatt !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0