Lucia

.. heh, jag lovade typ att jag skulle skriva förra lördagen , men vi kom hem rätt så sent och jag var väldigt trött (a) . och  på söndagen gjorde jag , vad gjorde jag ? :s . jo just det jag var på amandas föreställning.
Det har vart så himla mycke i skolan denna veckan så jag har typ inet suttit vid datorn någonting. Saga fyllde 3 i torsdags :) .
Igår hade vi Luciatåg i skolan och jag var med. Det var faktiskt riktigt kul ! . bild på mig får ni under :D . mobbas inte . hihi, jag längtar redan till nästa år för det var faktiskt riktigt kul ! :D ,
aja idag ska jag till mormor och morfar, jag och Lova ska sova där mysigt. De kommer och hämtar mig om ca en timma. Då drar vi och hämtar Lova och sen åker in till Liseberg. och snart kommer becka för att låna mitt lucia linne (hon lånade ut sitt igår till Shaira som inte hade något och har inte fått tillbaka de) .
Jag sitter och chattar med Filipha vi har kul :B .
Ha d BÄST till nästa gång jag skriver, det händer ju inte så ofta (a) AHAHAHH !




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0