Snart Lov ? :D :D

Tjaba.....Tjena...... Halå Hallå Hallåalååååååå !

Hej ! Idag var det skola igen som vanligt typ , men om 4 dagar är det LOOOV , så himla gött asso, längtar ! :B
imon är det sagt att det ska snöa, hoppas hoppas. Imon är det volleyboll tunering mot alla 8:or det ska bli riktigt nice. Vi är faktiskt bra om jag får säga det själv :d :d :D . jag ska ha på mig shorts och min röda fox crosströja, men den är väldigt smutsig (det går inte att få den ren) det som ska vara vitt egentligen är typ beige/brunt efter all lera. NICE ! (h) .
Amanda skulle ha balett kläder tror jag och Becka fotboll eller handbolls kläder. Kommer bli grymt bra ! ;)
På onsdag har jag engelska prov läskigt ! :o , torsdag är det Talangjakten . Förra året kom ju Alexander "kocken" från idol till skolan och sjöng nu får vi se vem som kommer iår 8D .
Nu ska jag sova tror jag hihihi, elelr nä jag måste läsa innan (: . sen ska jag sova. Måste ju vara utvilad om man ska spela volleyboll imon klockan 8.15 :o . Eller vi blir insläppta 8.15 vi börjar nog inte spela förrän vid 9 tror jag .
Jaja, Ha d Gött så ska jag bara ringa på min granne nu och fråga vad fan han håller på med , han spelar jämt HÖG musik så att det hörs in till mig och i hela trappuppgången, spelar trummor, borrar mitt i natten och jag vet inte vad fan han gör. Så nu har jag lust att ge han en FET jävla box i sitt face!
och jag kan ju säga att det är ju ingen bra musik, det är ju nån jävla halaa musik -.-

Godnatt (: .


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0