En liten trevlig lördag HAHA (:

Hallojjsan ;) !

Tävlingen idag gick väl typ rätt så bra (a)
kom totalt 7/11 (a) . Kanske inte så jätte bra men jag tycker det var rätt så bra för att dom som kom innan mig är typ de bästa 85 förarna i klubben ( : .
Men höhö aja, Inatt ska jag sova hos Lova trevligt, trevligt ;d .
Fredag är det Fysikprov ;o . måste plugga rätt mkt i veckan, Sen är det LOOOOOOOV !
äntligen , Gud så härligt, jag har längtat efter att sova ända sen skolan började typ .
Har haft fullt upp varenda helg, Stigit upp 5 på morgonen varenda lördag . Något jobbigt. Så nu ska jag äntligen få sova ut. Eller nä om en vecka faktiskt ! Men veckorna springer ju iväg så snart är det väl julafton ! :o
Men nu ska vi åka, så jag måste vara färdig med detta inlägg nu !
Senare blir det Körslaget också .

Pusshejj och Godnatt på er så länge så hörs vi imon  !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0