Förlåt !

Förlåt nu har jag inte skrivit på typ 4 dagar förlåt, måste skärpa mig !
men jag sa faktiskt att jag inte kunde sitta vid datorn hemma hos pappa så mycket.
Här får ni lite uppdatering på min vecka som har varit.

lördag: Tävling i Veinge
Klockan ringde 05.30 . fast jag typ somna om lika fort igen, så Linda kom in till mig 10 minuter senare alltså 05.40.
Jag tog på mig och satte mig i bilen direkt. Så jag satt i bilen och typ halv sov 05.45 .
Det var verkligen helt dött på vägen kan jag säga :o .
Men aja, träningen kan jag ju inte säga att den var så lyckad haha! Asså den banan säger jag bara en sak
SAND !
där gällde det verkligen att krama tanken och gasa (: .
HAHa första varvet så körde jag som vanligt emellan två hopp och så var det lite vatten uppe på sanden och det såg man inte, så jag körde som vanligt och helt plötsligt så sa det stopp och jag bara flög jag menar verkligen flög framlänges och crossen stog på framhjulet och välte över mitt ben. Jag kom ingen vart, så jag var tvungn och vänta på att nån snäll gubbe skulle komma och hjälpa mig. Tillslut kom jag iväg.
Nästa varv på samma plats så kom jag fel på hoppet så jag var tvungen att ta vänster sidan , gången innan hade jag kört i mitten så det varvet skulle jag testa vänstern. HAHA! det hände samma sak jag flög framlänges och blev väldigt arg på mig själv att det hände igen. Man såg inte hjulet det hade liksom försvunnit under marken :o .  
Första heatet jag sa till mig själv när jag stog på grind att jag inte skulle rammla nu, för typ alla ramlade lite här och där som plocke pinn. Men det gick inte som jag ville >_< . Jag la mig två gånger.
Andra heatet Gick mycket mycket bättre var riktigt riktigt roligt att köra ! :d . När de visade målflaggan ville jag köra flera varv och så brukar det inte vara för mig , för att jag brukar vara så sjukt trött i armarna . Men inte så mycket denna gången.
Just det jag och Johanna blev intervjuade av tidningen där nere också (: .


Söndag: Hände väl inte så mycket jag gjorde typ ingenting. eller ja jag gjorde ingenting!

Måndag: ingenting hände då med typ.

Tisdag: Idag sov Amanda över hos my little dad hehehe :d
vi fotade som vanligt haha :d . hopps det blev några fina bilder iaf.
På kvällen var vi väldigt flummiga eller vi ? Jag var det. Jag höll på och peta på amanda typ hela kvällen mohaha , asso det låter ju inte så speciellt kul direkt men när jag är flummig så är jag flummig ! :d .
Å amanda störde sig väldigt mycket på mig och då är det ju ännu roligare (6) . Haha gud känner mig hemsk.

IdaaAAAG! :
HAAHA damp,  jag börjar bli väldigt trött på att skriva nu måste jag säga , men jag får skylla mig själv :d .
Idag fick vi tillbaka matteproven ;o ;o ;o . Okej, haha ja fick 22/37 haahah , men faktiskt bara hela 5 poäng ifrån VG ::))))))))   .

Nu måste jag sluta att skriva , för att jag ska plugga till biologi provet som vi har på fredag ;s , och äta kladdkaka som Johanna har gjort .
Hejdå!



Kommentarer
du vet vem jag är

HAHAHAHAHAH jo emma, är du flummig så är du, och även fast jag hatar de ljudet blev många goa skratt :D ! hahaha ja, du fattar nog ;) (L)

2009-10-17 @ 09:26:40
URL: http://aamandathoren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0