Inga bilder får ni , Min data är konstig de är df.

Jag sitter här och väntar på att att klockan ska bli 23.00 :o
Då ska jag möta upp Johanna och så ska vi se Michael Jackson som börjar 23.30 (: .
Det lär bli bra. Så nu får jag väl hålla mig vaken :d . jag beställde extra ben uttrymme och större och skönare stolar. Så HAHA jag får ju inte somna (: .
Just det idag har jag vart i stan med mormor . Vi har verkligen gått runt typ hela gbg. mina fötter var ju rätt så döda när jag kom hem kan jag ju säga :o . 
Vi köpte pyssel till på lördag, hon köpte en tröja och halsband till sig själv, jag fick ett par leggins och en fika (: .
Nu ska jag gå ut och se om jag hittar någon att underhålla min kväll med.
Puss Puss !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0