ingen amanda ?

Tjena!

Vet ni vad ? jag känner mig tom ;( . vet ni varför ? min andra halva är nämligen i afrika :o .
Men jag får se det på den ljusa sidan att ja får träffa henne om 14 dagar och då är det sova över taajm som vanligt ! :d (6) . och vi kommer äga som vanligt !
 
Igår blev det inget bad (varförfårnilistautsjälva) det blev heller inget inlägg. jag glömde faktiskt :o .
Men idag har jag passt mina kusiner Ellen och Moa , trevligt trevligt .
Imon är det bio time Michael Jackson ! :d . innan det så ska jag in till stan och möta upp mormor vid panduro och köpa något julpyssel som vi gör varje år :d .
Nu ska jag logga in på bdb och titta alla 59 st ;o . Jag lär ju sitta hela natten. Men det är ju ändå lov ;d
PussAdjö !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0