ingen mat ?!

Hej.

Jag säger bara en sak ! Fy FAAN vad dålig skola jag går i !!!
Idag när det var bamba så var jag la rätt så hungrig som alltid Xp
och när vi kommer dit så är maten slut ? Jag ba ehhh, folk måste skoja?
men nääe det gjorde dom ju inte , maten var slut helt slut och det som gjorde mig mest förbannad var att dom ställde fram cornflakes och havrepuffar ? HALLÅ !?? dom är fan dumma på riktigt man vill ju gärna ha varm mat eller ? Det gjorde mig riktigt förbannad måste jag säga, haha mamma har mailat till nån gubbe i backa som har hand om skolor eller något jag vet inte och typ var skit arg och skällde ut skolan att man inte får mat. Så jävla dålig stil ! :o . I måndags så var det samma sak potatisen var slut men då fanns det ju ändå fisk kvar men nu var verkligen all mat slut :@ .Jag säger bara en sak det var gott att få mat hemma efter 11 timmar...
Men ja, jag orkar inte prata mer om detta det gör mig bara ännu mer arg (: .
Jag kom precis hem från stan och köpte 2 par skor dyrt som fan blev det . tycker jag iaf ;p . hade 1050 när jag åkte dit och nu återstår bara 170 kr eller något , haha men en sak nu har jag ju skor.
Vet ni en till sak jag kom på nu ? -.- . jag har tappat bort mina repetions frågor på fysiken.. Ännu en bra fortsättning på dagen . 
Imon ska jag sova hos amanda och på fredag är det halloween "fest" i skolan, den som klär ut sig finast/läskigast få pris . Mohah . kommer väl bilder på det också , men nu ska ni få bilder på mina nyköpta skor och mitt skolfoto HAHA ! 

Adios !  


Skor (:


skolfoto haha.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0