Kör sugen !

Hej Hej hej hej hej hej hej !!!!!

höhö damp jag vet ;) .
Jag är hungrig.
men men , idag har det vart skola. oj nu var jag nästan påväg och berätta lite hemlisar men det får jag inte :$.
Även fast jag vill.
Jag lovade på allt att inte säga till någon än bara dom som vet :d .
Jag måste plugga matte idag, prov på fredag ! :o :o :o
får vi se hur det går , diagnosen gick ju inte speciellt bra kan jag ju säga , fick 14 av 25 eller 29 . haha och 12 var ig varning men jaja jag har iaf G i matte och det är ju bra det !
vad händer imon ? vad är det ens för dag imon ? just det (i) onsdag. Imon ja vad händer imon ? inte vet jag haha men jag hittar väl på något kanske plugga matte?
kul. Inte. Men jag måste faktiskt !
Vet ni vad ?!! jag vill köra för fan ! det var länge sen nu ! :| . en och en halv vecka sen tror jag :o :'o .  Jag ska tävla på lördag, då får vi se hur det går :D
jag är fortfarande hungrig, så jag ska ta och göra mig lite mat nu
Puss Hej !


Här får ni en brum brum bild på mig 8D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0