LOOOV !

Shoo Hej Tja Tjena Shuue tjenare !!

Nu är det LOOOOOOOOOOOOOOV ! :d , äntligen !

Idag var det typ halloween (stavas?) i skolan, bästa tjej/kille/lärare vann typ priser . kul kul , jag och amanda var små djävular mycket smäxigt ! ;) . bilder kommer väl nedanför. Jag får verkligen inte glömma becka som var riktigt snygg !
Igår skrev jag tyvär inget inlägg pågrund av att jag pluggde och var med amanda och vi flumma som vanligt. :o .
Nu sitter jag hemma hos pappa och tittar på bio biljetter till michael jackson filmen (världspremiären på onsdag) ska dit med Johanna coolingen ! (h)
Mitt lov har några lediga dagar så vill ni göra något så är det bara att säga till 
så här ser det ut : 

imon: Pappa fyller 37 år !
söndag: måla om mitt rum.
måndag: bada med lejla becka och eve. kanske lippen och några till?
tisdag: ledig.
onsdag: bio.
torsdag: ledig.
fredag: filmkväll med lejla och leila.
lördag: julpyssel med mormor och lova (kusin) , och på kvällen ska jag dra ut med lite folk.
söndag: ledig :d . 

Ha de Gött så länge så skriver jag imorgon ! ;)  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0