Sorry !

Hejj !
sorry att jag inte har skrivit sen typ i tisdags. Men igår hade jag fruktansvärt ont i magen
det var hemskt ska jag säga ! jag kunde knappt gå, jag vinglade till när jag gick för att mitt huvud var typ helt svajjigt. Jag sov till att klockan var runt 6 . sen skulle jag äta, och så gjorde jag lite läxor och sånt, sen helt plötsligt somna jag igen  ? HAHA , jag var riktigt trött måste jag säga :o . Sedan vakna jag halv 10 igen och sa Godnatt till folket där hemma och gick å la mig i min säng och sov hela natten . :d Så idag är jag pigg kan jag säga ! :d eller jag är överpigg om det finns något som heter så (: . I så fall är det mitt nya påhittade ord från och med nu.
Men åter till idag. Jag har inte skrivit tidigare idag pga. av att jag har pluggat matte
har prov imon ;o . Ja, vi får se hur det går med det Xd .
Ska tävla på lördag också i Veinge tror jag det var :B . Ska åka ner med Linda för pappa är i Italien och jobbar. Fusk Fusk Fusk och Fusk ! , jag vill också till Italien. Men pappa säger att "Jag ska bara jobba där så så kul är det inte" Men vadå  ? hallå Italien är ju italien ?!! :o :o .
HÖHÖ , men aja nu ska jag typ måla om mitt rum , haha blev väldigt pepp på det faktiskt (: .
Vi hörs imon !
och just det , jag ska till pappa imon och en vecka framåt, och där får man ju typ inte sitta vid datorn någonting alls :o Så nästa vecka kommer jag antagligen inte blogga så mkt ;)
Pusshej !




Kommentarer
vickan

fin bild! läs gärna mitt senaste inlägg, skulle verkligen uppskatta det :) ha en bra kväll

2009-10-08 @ 19:01:56
URL: http://vickanforsure.bilddagboken.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0