Spring Spring

Hej Hej !
Nu har jag ätit och druckit efter en springtur med Morris .
Det var faktiskt riktig härligt att få komma ut och springa.
Jag såg att det var någon hemlig som hade skrivit här på bloggen ^^ , jo vem kan det vara ? HAHA :d .
men aja jag kan inte skriva så mycket mer nu för jag måste verkligen göra min engelska läxa. Sen måste jag läsa läsa och åter igen läsa ! :o . jag är på 92 nu , Duktiga mig !  Asså Shit jag ligger risigt till , det är 216 sidor och jag är på 92 och ska vara färdig med boken imon ,
eh.. jag är typ DÖD ! :o . Men jag har faktiskt läst så mycket det går men boken är sååå tråkig -.- .
Men aja nu måste jag dra mig ska titta lite på TV och göra läxa , hörs imon !
Puss  !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0