ställa om klockan ;)

Godkväll  ! (:

Idag sällde man om klockan eller ja i natt ! Det har ni väl inte glömt ? (:
Idag har jag målat om mitt rum hos mamma. det blev typ bra fast färgen tog slut så jag ska fortsätta måla när jag kmr till henne igen. När vi hade målat färdigt sa jag hejdå till amanda som åker på tisdag ;( .
Pappa kom och hämtade mig när han ändå var i göteborg (: . Jag kom hem och sjöng singstar med koffe och HAHA vi sjöng som F*n så nu är vi något hesa ;o .
aja, jag sitter nu och försöker övertala Lejla och Evelina att följa med och bada imorgon, går la sådär ^^ .
men, men jag ger mig inte ! (6)
Ja som i kanske har fattat så ska jag alltså dra mig till Åby imorgon kul kommer det bli ! :d
Men nu ska jag ta mig en dusch

H
E
J
D
Å
!


Kommentarer
THERÉSE

fun! :D

2009-10-25 @ 22:28:11
URL: http://tettelush.blogg.se/
Malin

Finfin blogg :)



Sådär annars.... Jag och min kompis har ganska nyligen skapat en väldigt annorlunda blogg. Det är en "berättelse-blogg" eller vad man ska kalla det. Vi skriver en berättelse ur två perspektiv. Nu undrar vi vad ni tycker? Är idén kass eller är den rätt så bra? :) Tacksam för svar :)

2009-10-25 @ 23:11:16
URL: http://thetroublemakers.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0