13 april 2010

solen skiner inga sura miner ,
haha en Eva&Adam titel , jag bara älskade de böckerna när jag var mindre, jag läste verkligen alla böcker som fanns, men haha nog med det , idag stog jag och bella i cafét började halv 9 men jag kom till skolan klockan 9 (a) sen slutade vi klockan 12 . Jag stack hem och tog mig något att äta och nu ska jag snart sätta mig ute på altanen och läsa min bok som snart är färdig läst.
nu ska jag checka busstiderna ska möta pappa och linda nere vid mölndalstation , vi ska nämligen till cross banan klockan 5 . Finns ingen bättre plats än en crossbana .
Vt inte riktigt vad vi ska göra där men men . nu ska jag checka bussarna !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0