16 april 2010

tjaaa , länge sen nu.
imon är det första tävlingen detta året, nu jävlar asso ! (6)
så imon klockan halv 6 går vi ut till bilen och kör ner till söder, veinge.
För er som inte vet vart det ligger kan jag nog säga att det ligger typ vid blekinge eller halland där nånstans vet inte riktigt själv hahah x) . jag kommer iaf soooova i bilen.
Men a, vi kommer väl hem vid 7 imon eller något. Sen på söndag är det tjejsatsning på pionjär. haha ännu mera köra men det gör inte mig något. Får hoppas på att det går bra med min rygg. Har knappt kunnat gå idag utan att det har huggt till i ryggen x|
körde igår och då ramlade jag i en kurva och skulle resa motorcykeln upp och då högg det till i ryggen och jag fick ont. Bra va ?
jaja.. jag tänker iaf ta poäng imon! får la komma sist isf bara jag tar poäng ;) .

Nu är det Talang puss!
skriver imon ifall om jag orkar (L'


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0