20 april 2010

Tjeniiixen ! , har inte skrivit på länge nu har inte orkat.
Lördagen gick skiiitdåligt ! (n) orkar inte ta det blir bara på dåligt humör då >_<
det är bara att ta nya tag och göra bättre ifrån sig på lördag i stället.

Ska snart iväg och åka buss till mölndal station , pappa ska hämta upp mig där vi ska nämligen till blixås och träna (:  och förhoppningsvis så är HELA banan öppen idag och inte bara överdelen..

shitt, har engelska prov imon, när jag tänker på det så får jag paniiiik ! :o . omg haha.
på fredag är det hk prov och får jag bra på det provet får jag mvg , mahha :B måste fan få bra på det provet!!

aja, har inget mer att säga nu mer än ett HEjdå! (:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0