natt,

var ett tag sen nu jag skrev  ,  vart prao hela veckan och jag har verkligen vart sjuukt trött jag lovar man får verkligen jätte ont i fötterna av att stå och gå i 6 timmar :| .
Men nu är det LOOV iaf riktigt skönt 8D , Påsken är ju typ över haha blir guldpass iår igen fick det av mormor&morfar i påsk ägget för fjärde året i rad. Vet inte om jag kommer gå så mycke på liseberg iår men det är ändå skönt att veta att man har det . Händer mycke i sommar ju, konfaläger och sånt i ca två veckor sen ********* i två veckor , jag säger en annan dag vad jag menar med det ;) ! 
aja, haha klockan är 02.34 nu och jag kanske borde sova ? :) men jag orkar inte gå till sängen som är en halvmeter bakom mig x) 
Händer imon ? 
jo just det ska till Lova och sova där typ och ja,
jag skriver imon igen när jag har vaknat när det nu är hahah, 
idag vaknade jag typ halv 1 och då somnade jag ändå bara halv 2. Idag blir det väl 3 halv 4 ,
men strunt samma jag skriver imon när jag har vaknat osv.

PUSS !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0