13 augusti 2010

Morsning Korsning !
Igår blev jag kidnappad av Amanda och Becka, haha hade verkligen ingen aning om vart vi skulle åka, så vi satt i bussen påväg ut mot landet.. Sen hämtar Carola (vår lärare) upp oss på en hållplats, och då fattade jag det direkt. Vi skulle rida. Shit, vad rädd jag blev ett tag , jag är rädd för hästar de är huur stora som helst och farliga ;o. Men men , vi red på vägen och inne i skogen och det gick faktiskt jätte bra :d, Efter ridturen så gick vi in till henne och fikade, Sen hem till Amanda och äta tacos och tårta som de hade gjort till mig! x) (de firade mig)
Sen åkte jag en sväng till mina kusiner eftersom att Ellen har fyllt 4år.
Efter det tillbaka till Amanda, och så tittade vi på en skräckfilm som jag satt och garvade åt, HAHA fyy fan vad dålig! Minns inte namnet.. ^^

Imon är det tävling i Hallandia, mjaa vi blir 10 förare  :o , det är tyyyp mega lite!

Ebba kör SM imon så lycka till ! <3

HEEEEEEEEEEEJDÅ!
KRam KRam
/EMMA


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0