16 augusti 2010

Päron!
Dagen har vart riktigt seeg, inte gjort ett skit,
Om EXAKT en vecka börjar skolan **,
Denna sommarn har vart den bästa faktiskt, har gjort hur mycke som helst som jag aldrig har gjort tidigare.
Jag är en sån männsika som älskar att göra saker hela tiden, eller för det mesta dels hela tiden. Och verkligen nya saker. Det har jag verkligen lyckats med denna sommarn!
Längtar redan till nästa sommar. Vill verkligen inte ha snö och kyla.
Jo visst det kan vara mysigt ett tag, en månad. Men sen räcker det. Jag vill ha sol och värme!
Jag är ingen vinter människa. Jag bor egentligen på fel kontinent om jag vill ha sol och värme, för här i Sverige är det nästan aldrig det. Kyla, regn, blåst, snö är nästan året runt, bara ca 4 månader av 12 som det är okej väder...

Nog med väder. Den sista tiden på detta dygn har jag tillbringat i sängen med pringles, mörkchoklad och bok.
Skönt att bara ligga i sängen och koppla av x).
Ha det BÄST
Kram Kram
/ EMMA



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0