17 augusti 2010

Kiwi!
Tjo tjo , har precis stått och gjort pannkakor i en timma :o ,
Om en 20 minuter ska jag ta bussen till pappas jobb. Så är jag där en snabbis sen drar vi till Stenungsund och tävlar! :)) , blir inte många i laget idag (n) koffes hoj är trasig och sen är det många som inte brukar komma..
Men vi får göra vårat bästa. Det är väldigt mulet ute nu så vi får se vad det blir för väder senare idag, inte kul att köra i regn, och speciellt inte när mina tear off  är slut, (man rycker bort en sån när det har kommit smuts på glasögonen, det är en ny under den ma rycker bort, och så ser man klart igen)
Sen finns det ngt som heter roll off där är det bara halva glasögonen som blir rena, då drar man i ett snöre och så kommer det en ny film ut.
Hahaha svårt att förklara :)) , men aja. mina tear off är slut iaf det skulle jag komma fram till! :o

Men nu ska jag gå och fylla vattenflaska osv. Bussen går snart !
Puss Puss
/ eMmA

Översta bilden; tear off , sätter över hela glaset.
Andra bilden; roll off , bara en bit av glaset.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0