31 augusti 2010

jao här sitter jag och har tråkigt, har nästan gjort alla mina läxor (y)
Denna veckan har vi 9 läxor. fatta det är sjuuukt mycke! Första riktiga veckan och vi har redan så in i helvete mycke läxor ! >_< inte okej någonstans !
Imorgon är det september ! :oooooooooo
stor böl på det vafan ! Hur fort har inte sommaren gått egentligen ?!
Längtar redan till nästa 8I , Jag gillar verkligen inte höst och vinter. Borde vara sommar året runt! och vinter/snö en månad per år ! det skulle vart helt perfekt !
men ja, jag kan inte göra så mycke åt saken (n)
Snart om faktiskt 1 och en halv vecka så är det supercross på ullevi ! vilket är sjukt nice !
måste ba få pappa att beställa biljetterna.
I helgen blir det Mx Alliansen i Skene, pappa och Linda ska iväg med jobbet den helgen så jag åker med conny och Alex, snäällt av er :d

Nu ska jag läsa Fysik -.-
PUSSEN !

Ta mig tillbaka!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0