9 augusti 2010

Tjaaa!
Vart med Flipphisen idag ;DD
och vill ni veta något riktigt mongo ? :o
hahaha vi gick in på Konsum nere i Mölnlycke för att köpa Pringles och Redbull, så när vi kommer till kassan ber han om legitimation, Filipha ger han hennes legitimaion och så säger han;
"Tyvär så kan inte jag sälja det här till dig, det är 18 årsgräns"
Att vi inte skratta ihjäl oss, 18 årsgräns på Redbull ?!! :o
TÖNTIGT !
och vet ni!! jag hittat en mobil jag vill ha, nu när mitt abonnemang går ut :))) Sony ericsson Aino 8D , jag blev helt hokus pokus kär i den ::oo men jag ska fjääska lite med pappppaaa

/ E M M A



Kommentarer
FiliphaBellring

Dagen va mys, asso vilket jävla mongo han i kassan va ! ;o säker 20års gräns på cider också ! -.-' HAHAH



2010-08-09 @ 21:27:39
URL: http://filiphabellring.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0