Amanda in da haaaaouse

Hej där.
Emma ligger i min säng och så bad hon mig blogga hos henne. Ja, det var ju lite kul, så ni får läsa om vad jag har på hjärtat mitt. Idag har vi bett två gånger, fast vi egentligen ska be tre.. Hm, förlåt Gud.

Jag kom till Emma vid sex och fikade med henne underbara släkt. Sedan gick vi hem till mig och öppnade julklappar från varandra, jag fick en jättefin tröja och hello kitty tofflor :D:D:D:D:D:D Och emmis fick en disneyfilm - dumbo, och smycken från min mami. Så vi har kollat på dumbo, och andra avenyn, planerat inför nyår liiitegranna och spelat poker. Yeah.

Imorgon ska vi upp och hoppa tidigt för vi ska vara i stan när det öppnar, så vi får köpt det vi ska! Hur gott är inte det?



Puss och ett litet godnatt från två söta cheyer!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0