bak med amanda

Dagen har vart lång med ändå hyffast O K !
efter skolan stack jag, Filipha med Amanda till Mikeal Elias gymnasiet, och det verkade riktigt nice där ! ;)
men jag ska gå i kuuuuuungsbacka :'))

jajajjjaja efter vi kom hem därifrån så bakade jag amanda pepparkakshus och lussebullar, lussebullarna blev så in i bänken fula och TJOCKA/FETA som troll. men dock GODA !
på vårt pepparkakshus målade vi Jesus, hihihi gulligt.
Riktigt söt faktiskt..

är hos amanda nu för orkade inte dra mig till pappai, imorgon börjar vi 09.45
S K Ö N T
nu ska vi titta några avsnitt på julkalendern! 

Kyss !

/ EMMA

oyey, osminkad.se
(Jesus) -->


i måndags när jag amanda och becka sjöng på ett ställe där folk hade någon sjukdom av något slag.

wihooo föööör FATTIG krona!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0