bilder - skridskor

Nu är jag hemma efter 3 dagar hemma hos amanda, sjukt nice att vara hemma själv i en lägenhet och bara mysa med varandra.
Igår var det ju skridskor time, vilket jag inte har åkt på tusentals år.. men det var riktigt roligt faaaast, hmm tog en liten stund innan jag kunde stå på egna ben.... tyyyyyp. 40 min ? (aa)
hihiih men nu kan jag iaf ta mig framåt även om det går i 4 km/h men vafan ett stort framsteg (h)
och jag ramlade bara 2 gånger!!!! :D:D::D hahah mindre än tre i alla fall...
Jag, Amanda och Jolin gick och la oss halv 5  imorse så vi vaknade runt 1 och vid 4 gjorde vi frukost/lunch :')
Jolin skulle till sin pojkvän och jag och amanda vidare för att träna
ååååh vad skönt det var att gyma (stavas?!) lite (y)

MÅSTE BARA SÄGA ATT JAG ÄÄÄÄÄÄLSKAR MINA NYA VANTAR :D:D:D:D de är riiiiktigt fina passar min lilla mössa, som har fått ben och gått och lagt sig någonstans.. ;o

Här får ni njuta av lite goa bilder.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0