en dag kvar

En dag kvar.
SEN ÄR DET LOOOOOOOOOV !
wiiho!
ska bli så jävla skönt så det finns inte ! :)

Idag var det talangjakten i skolan , och Dastan(michael Jackson #2) vann.
asso det är fane mig sjukt. Han har vart med sedan jag gick i 7an och han är så bra.
Han är skiiit lik michael och dansar som en gud.

Ska ta och dra mig till pappa snart också. Fööör i kväll eller senare i alla fall så blir det att pynta vår 2.5 meter gran! :DDD
bilder kommer nog upp ;)

Nu fick jag ett meddelande på fb och ett sms av min kära söta Filipha som vill att jag ska följa med till stan.
Ja varför inte liksoooom.
Jag ska ändå köpa två saker till och sedan har jag allt fixat och klart!

Kram

/ EMMA


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0