HAllå DÄr!

Hallå i stugan eller hus, lägenhet, park, bilen eller flotte eller var ni nu är !

Kom hem från kusinerna för en stund sedan, och jag fick 500krwww.presentkorttorget.se faktiskt
riktigt bra ställe, man får välja var man vill ha sitt presentkort nånstans (y)

nu när jag kom hem till mamma fick jag;

en tröja, 300kr på ginatricot, 3pack stringtrosor och ett par hotpans i spets och en bh som jag tycker satt lite konstigt som jag tror att jag ska byta ut till en annan :)
Men jag är nöjd och imon blire mer
mysigt! :)

justeeeeeeeee  pappa och Linda hade glömt att ge mig några paket till mig idag :D
så jag fick ett skal till min mobil och ett underställ som jag kan ha till CROOSSSSSSSEN!!! :D:D:D

cross? jo hm vet inte om jag har sagt det men jag vill köra!!
okej jo det har jag sagt men ville liksom påminna er om ni hade glömt liksom ;)) (h)
nu kände jag att det blev väldigt mycket liksom men vad gör det liksom??

NÄ nu är jag för cool för att skriva här så ha det gott

/ emmaDENcoola

HAHAHAHHAAH JESUS!!!!!!!! hur fan i helvete har jag sett ut?!?!?!?!
typ "TJEEEENA lilla tjockis! :0"


FRÄCKA bruuudar! Fanny Jag och Johanna

Måste avsluta med en något bättre bild :1



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0