juldagen.

God jul på er alla! :I
julafton igår var jätte bra :)
och nu är det endast 364 dagar kvar till nästa julafton!!!!! TAGGA!
fast nä

många fina saker som ;

*plattång
*halsduk
*två enkla linnen svart och vitt
*3 disney filmer (jag samlar på disney filmer, det visste ni inte ! )
*body lotion och sånt.
*presentkort på bio och gina
*pengar

kommer inte på mer men klockan 3 så ska jag till mina kusiner och fortsätta jul firandet.
Imorgon ska jag vara hos mamma för då ska jag fira med henne och mormor&morfar och kusiner osv...
dåååååå kommer jag få lite mer saker :)
ibland är det bra att ha skilda föräldrar :dddd

Ha det bra

/eMMMMAMAMMAAMA


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0