Lucia

jaaapp, idag är det Lucia och jag var med i skolans lucia tåg.
Jag var verkligen helt anti mot det, det lät rent ut sagt förjävligt på repetitionerna!
Men sen på uppträdanden så lät det jätte bra ! :DD
Vi dansade också runt granen, och det har vi gjort sedan jag börja där när jag var 6 år. Jag kommer att sakna det sen när jag går på gymnaiset ! ;(

i och med att det är Lucia så är det alltid gröt i bamba, vilket verkligen inte är gott.
Jag hatar gröt!
Fy bubblan...
Men nu har jag ätit.

Vid 17.00 ska jag dra till bussen med becka och Amanda för då ska vi åka till ett sjukhus och sjunga för handikappade barn :') .
Då ska jag vara Lucia och inte tärna som jag var i skolan :))

Kram !

/ EMMA


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0