med filipha

Filipha sitter nu i min säng som är skön :))))
Vid halv 1 kom hon hem till pappa i mölnlycke och vi stack ut för att åka lite snowracer!
fyyy vad kul det var, man fick sig ett par góa skratt.
Efter massa annat stack vi in till Göteborg jag skulle fixa nytt gym kort på Sportlife. det som ligger i sisjön ligger föööööör långt bort >_<
och nu har vi äntligen ett annat jul erbjuanden är alltid bra.

hihi jaja, imorgon ska jag till mölnlycke igen för att åka snowracer med katta denna gång! tihi roligt värre.

Måste ba säga att jag och filipha är tjockisar som vanligt!
pizza, sprite, chips och godis (y)
väldiiiigt gottigt

KramKRam

/ EMMApEMMA



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0