mongo folk.

Nu är jag och Johanna klar med att ha pyntat vår 3 meter höga gran!
hihi.
den blev fin. bild får ni en annan dag.

I stan fick jag köpt lite smått och gott.
jag var inne i en affär och fyfan va de var otrevliga de var på det stället nu låter jag som en gammal tant "gud så otrevliga"
men asso de var verkligen det! dryga och sura.
När jag skulle skriva under, hann jag inte skriva klart mitt efternamn innan han ryckte bort kvittot.
man ba ursäkta mig, förlåt jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag håller på att skriva mitt namn på ditt jävla kvitto du vill att jag ska skriva på?!?!
USCH ! även massa annat som hände men orka ta det.
ska aldrig gå dit någon mer gång kan jag ju säga..

Jag och Filipha störde oss på huuuur mycket folk som helst och då blir ju inte saken bättre när jag sätter mig på bussen påväg hem till mölnlycke.
ja då får man ju givetvis en total efterbliven busschaufför som hänger sig på tutan åt bilarna framför.
Bilarna kan ju för fan inte akta på sig när det är rött ljus?!
jävla mongo. :)

Njaa, nu ska jag ta och borsta tänderna och checka när bussen går imorgon!

Sov gott !

/EMMa



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0