mongo trött!

Hejhej!
Jag är verkligen mega trött...
det är sjukt vafan.
Måste plugga till engelska prov som är till imorgon. JAG KAN INTE!!
asso damp, jag hatar engelska det är tråkigt och allmänt stört.
Det blir ju inte bättre när man har en mongo lärare heller...
Så hon tror verkligen på fullaste allvar att vi ska kunna 30 sidor med engelska glosor?!?
det är 479 ord , var verkligen bara tvungen att räkna dem.
Ja ni hör ju själva hur sjukt det låter!
Som sagt STÖRD lärare ;)

Då vet lär ni ju förstå vad jag kommer att syssla med resten utav kvällen ? ;)
fast det lär ju inte gå jätte bra. Jag har svårt med att lära in mig engelska glosor, de vill liksom inte fastna i min lilla hjärna.. JOBBIGT

PyttiPanna också!
Det va vad jag kom på som svärord ..
fräck är jag !

Hej på ett tag, få se om jag överhuvudtaget överlever..

/ EMMA



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0