shoppa- REA

hemma från en lång stund i stan!
Vid 10 när hela nordstan öppnade så var jag och amanda där ;D
det var typ helt tomt :DDD

vi hittade väldigt mycket måste jag säga.
Vi träffade även Filipha ocah Thobias väldigt mysigt.
jag fick världens näsblod ATTACK också, folk tittade ju inte lite såg fan ut som om någon hade yxat ner mig eller något. men jaja nu blöder jag inte längre och det är ju bra.



* En tjock tröja med "päls/lurv" i luvan
* 4 par olika spets  trosor
* 2 st bh:ar
* en t-shirt med tryck
* en svart tunika med typ volanger
* kokos parfym



* en stickad kofta
* en spets tröja
* två disney filmer
* skärp

jag är nöjd :d!

/ EMAMA 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0