23 februari

TJoosan !

Nu blire duschen och fläääta hår och sova (:
Vart PEAK dag idag i skolan , vette fan va det är bra för , och fråga mig inte va det är , för det vet jag inte hahah , fattar inte vad lärarna snackar , det är slöseri med tid att lyssna på deras blabb -.-
Efter skolan var det hem o göra mat , titta lite tv och sen dra till träningen ,
HAHAH jag och Amandaälsklingen gick på ngt gympa pass, fyyy fan va det söög ! :o
Hon var riktigt kass, jävla glasögon orm ;O , glasögonen ramlade nästan av från hennes näsa, musiken sög RÖVfett det var sån pansionärs musik , den ända låten som var bra var
"ut och fiska med gyllene tider" ja ni förstår ju själva om den var den bästa , vad det var för musik xp .
Så den timman gick riktigt segt måste jag säga .
Imon blir det massage ! Gött !
Ojj vad långt inlägg det blev nu , duschen nu !

/ Emma (L)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0