24 februari 2010

yo mama yo !
Nu sitter jag hemma hos amanda , vi har precis ätit pannkakor , mumma.,....................
Jag har vart hos den massören nu idag okej nyss , det var skönt, eller nä det gjorde ont fast det gjorde inte ont hahah :D han knäckte, tryckte, klämde och ja lite allt möjligt, det sa KNAAAAAAK när han vred min nacke och la mig på sidan (: . Men det som var värst var att mitt höftben var jätte skevt, benen var 1,5 - 2cm ojämna, så han drog i det och sen var det bra igen, han masserade mina axlar väldigt länge, och efter sa han att när jag kom in till han så såg han att jag hade typ axlarna nästan vid öronen hahah, men nu var dom bra igen (: .
Ska dit i slutet av mars igen.
Nu sitter Amanda och flätar mitt hår, fast hon tar upp det hela tiden jag vet inte riktigt var hon gör x) .
Men jag ska fläta hennes hår nu och sen ska jag öva till min svenska redovisning, läsa på kemin och biologin , roligt värre .. inte.
HEJDÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ orkar inte skriva mer !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0