28 februari 2010

Halloj i bananen !
har typ inget att säga men jag tänkte att jag kunde skriva lite ändå , man kommer väl på något när man sitter och skriver. Som sagt i fredags var det biologi prov och det gick faktiskt jätte bra. I veckan har jag matte och spanska prov.. Om jag ska vara ärlig är jag livrädd för matteprovet som kommer , jag fattar typ ingenting :| ...
Igår var jag pappa och Linda i massa affärer och tittade och köpte massa grejer.
Senare på kvällen gjorde vi klart det sista i mitt rum, hängde upp tvn tog ner två bokhyllor och lite så.
Det blev väldigt bra ! :d
Nu ska pappa titta sin mail innan han ska upp till flygplatsen , han kommer ta med internetet så kommer inte kunna skriva försen imorgon kväll eller tisdag.

/ Emma


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0