amanda här, lovely ?

Hej fooolk nu skriver jag på denna bloggen också. amanda. Emma sitter bredvid mig. underbar. Dom andra sitter också bredvid mig, FILIPHA, BECK och LEJLI med andra ooord. Emma orkar inte blogga, så jag gör det åt henne för jag gillar hennes blogg, ja när hon skriver då. Fast nu kommer jag ju få läsa mitt eget inlägg hehe. Mjo, vi ska äta snart, tacos. MUMS på de. Sen så har vi laddat upp med maaaassa goda saker + fleeeeera skräckisar. MUMS på de också. Dock läste olof emmas pappa på en utav skräckfilmerna att man kan behöva flera år av terapi för den är så hemskt. HAHA, någon kommer inte kunna sova på ett tag :( 
Nä, blir nästan bara rädd av tänka på filmen, them heter den anyway. Kolla på den, så hoppas jag att ni inte kan sova sen!

Aloha mis amigos // AMANDA bästa THORÈN



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0