gå in på www.filiphabellring.blogg.se och se oseriööösa bilder !

Dagen gick fort idag, hälsokontroll och grejjs :d
och ännu mera snö kom , -.- .
i alla fall efter skolan var jag med Filipha vi gick hem till henne och åt sen så flumma vi i hennes rum. Sen fick vi för oss att sminka oss som världens värsta RÅ fjortisar ;o . HAHA jävlar va fula vi ääär vill ni se video och bild får ni gå in på www.filiphabellring.blogg.se riktigt nice!
sen blev jag även våldtagen av hennes hund.. fy fan , han låg över mig och slicka mig i ansiktet och nafsa på mig lite överallt, BLÄÄ!
Efter det gick vi till mig och åååt igen (h) , sen blev det plugga till biologi provet jag har imon ;)

Puss på er ;) !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0