1 januari 2010

Hej Gott Nytt År på er ! :D

Den sista och första dagen firades med amanda ! BÄST var det,
vet ni ? jag älskar den männsikan till tusen :o . Hon är min luft, asso folk säger typ alltid så men jag menar det verkligen vi kan säga allt till varandra , allt är bara så bra med dig, älskar dig Amanda Silvana Hansdotter Thorén Olausson ! (L)

HAHAH vi skulle åka in till gps fyverkeri men hann bara se finalen , xD , lite onödigt att åka från mölnlycke in till hamnen i göteborg för att se knappt en minut -.- . Vi fick ju en åktur iaf :D
Som sagt dagen igår var lyckad, vi åt god mat och sen stack jag och amanda ner till bion och titta på film, sen skulle pappa och Linda titta på film , så vi gick upp och tog kort och skratta o ja, ni får inte odagrant :B . 
Johanna hade kul också, eller hur  ? :d . Det blev typ sängen vid 3 eller ngt (: .

Inga nyårslöften i år faktiskt elr jag gör några nu :D
ba äta godis på lördagar , okej det gör jag redan men jaja :d
träna mer.
och, haha jag vet inte mer (a)

Hade Grymt ;)
HEj svejjs !



Kommentarer
JenU★

Fin blogg =)



Hoppas att du får ett bra 2010 ★

2010-01-01 @ 22:40:42
URL: http://saavefors.blogg.se/
amanda

så bääääst var det :d

vi rockade in det nya ååååååreet!

Grymt var det, jag älskar dig!! (L)

2010-01-02 @ 09:18:33
URL: http://amandathoren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0