23.42

Hej , jag och amanda va ute och fotade förut bilder kommer under,
det var nice och kallt ;o , imon är det gym igen och kalas hemma hos malin och christian , Emelie fyler typ 10 tror jag (: . Fast hon fyller idag , så Grattis till Emelie och Kevin som fyller idag :d !
jaja, becka håller på att skicka spotify till mig men den har inte kommit fram ännu :s . höhö (6)
Nu skrev en männsika till mig på msn om ni ville veta , HAHA !
Nu har jag inget mer att säga, en sak måste jag bara säga, jag känner mig bra i kroppen fortfarande kan det vara så att jag inte får nån träningsvärk ?! :d det skulle vara underbart i så fall , för fan så kul är det ju inte.

Nu fick jag mail från Spotify Ha de -bäst så ska jag titta lite där ! :D
Puss på Alla !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0