8 januari 2010

Får man ha så tråkigt som jag har nu en fredagkväll ? ;o
Borde bli förbud på de (: 

SKola idag riktigt kul o komma tillbax har faktiskt vart rätt så långtråkigt att ba gå hemma och inte haft något att göra, rastlös är ju bara ordet. Så det är skönt att komma tillbaka till sina vanliga rutiner, så posetiv har jag nog aldrig vart till skolan, hahah jag har nog aldrig hört mig Emma Anna Linnéa Månsson längta efter skolan, men det hör ni nog inte länge till för om några veckor kommer jag längta väldigt mycke till sportlovet. hahah. 
jaja, har inte suttit vid datorn sen jag skrev sist alltså i tisdags tror jag ;)
GUUUD ! tränade igår i 5 timmar med Amanda, först 1.5 h vanlig träning sen 30min spinning sen 1h pilates, och jag kan ju säga att någon har ju träningsvärk i magen idag.
Märkte det idag kunde knappt komma ut ur bilen, HAHAH!
Vi var hos Mammas kusin Sara som precis är färdig med sin Barnmoske utbildning hon har läst i 7 och ett halvt år nu , det är banne mig länge Oo,

Onsdags var jag på bio med mormor vi såg på Alvin&Gänget 2 den var typ bra (: . Theodor o Ellinor är Dunder söta 8D . Innan bion var vi och tittade lite i affärena , jag fick köpt ett par jeans en T-shirt, cardigan och en långärmad tröja , blev nöjd med köpet får jag nog säga bortsett från att byxorna är väldigt VÄLDIGT stora. Jag får nog ta och skaffa mig ett skärp , kan ju vara något bra.

Nu lyssnar jag på han Tarzan killen eller asso han som sjunger i Tarzan filmerna jag älskar Tarzan ! :o
jag tycker fan den är as bra (a) mobbas inte. Phil Collins heter han tror jag asso han som sjunger hehe.
Nu får jag väl sitta och ha trök resten av kvällen. om jag inte hittar på något. Vad har jag ingen aning men typ underhålla mig själv med att skratta åt en lampa elr något , brukar vara min sysselsätting när jag är väldigt trött hahah,

Tja på er !


Kommentarer
amanda

HAHAH bladet på golvet då ? med katten :d HAHAH du är bäst (L)

2010-01-09 @ 10:49:45
URL: http://amandathoren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0