25 juli 2010

Nu äntligen är jag hemma , eller nä inte äntligen :(
jag kom hem i onsdags men jag har vart upptagen så jag har faktiskt inte hunnit att sitta vid datorn alls..
Jag lägger upp lite bilder och så när jag har lagt in de på datan, men det blir senare i så fall för jag måste verkligen städa mitt rum ! Har inte städat på en månad ! Skam på mig, ehe . jag fyller ju liksom år imon !!! :d

15

gött är det ! Höhöhö så ja, det behövs ju ett rejält röj, men jag orkaaaaaaaaaaar inte  men det är ju en annan sak. Jag måste. JAg gillar inte det ordet, måste. Fy
nog med det nu ska jag följa med mamma och hämta thaimaten som är beställd, GOTT 

Kram  E M M M M M M A


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0