26 juli 2010

Heej , jag har haft en bra födelsedag :)
Jag har äntligen fått en moppe !! TACK mamma och pappa (L) ! och Juha och Linda (a) .
Blir lätt att man glömmer att det är lika mycket ifrån Linda som pappa, och Juha som mamma , hehe ;$

så idag har jag fått ;

Moppe ! ;DD
presentkort på hm 700kr
örhängen och ett jätte fint halsband
sen ska jag med Daniel (morbror) till freeport på onsdag ;)

Sen imorgon så ska jag fira hemma hos pappa, men typ hela min släkt är iväg och campar eller något så farmor och farfar och Sofia (faster) kommer bara ;( , lite tråkigt men men , vad ska man göra likssoooom ?

om exakt 365 dagar så kommer detta datum tillbaka 26 juli ! (Vilket är ett väldigt fint datum i kalendern(; )
Snart är min födelsedag slut för i år.. men den kommer snart tillbaka, det är faktiskt hela 365 dagar kvar !! höhöh (h)

Kram Kram ha en fortsatt trevlig kväll, jag ska försöka ehm.. göra något iaf, film kanske  ? naää har ingen bra film, har tittat så många gng på mina filmer -.-
men gud så jag pratar !
Hejdå !

/ EmMa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0