28 juli 2010

Tjäänare !

En syck Emma är nu mätt och belåten :))
för mätt dessutom.. inte okej :o .
Som sagt idag var vi på freeport och jag fick köpt mig 3 par björnborg trosor och 2 fox tröjor.
Mja kanske inte så mycket, men jag är nöjd.

Om det blir fint väder imon så blir det ut med båten. Eller det tror jag iaf :I
så j*vla underbart att bara ligga på båten och höra vågorna skvätta upp mot båten!

Låten just nu är; Lifehouse - storm

så grymt bra, får rysningar när jag hör den men det är bara för att den låten var till en gryyyymt bra cross kille som var 14år ? som tragiskt nog dog.. och ja då var den låten till en video de har på han på youtube.

Jaha,.. Vad mer ? inget faktiskt (:

HEjdå  !

/ E|M|M|A


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0