29 juli 2010

Nu är det så att jag strax , ganska snart faktiskt drar till pappa :))
Mamma kör mig igen (a'
Imon drar vi till Orust :'D så idag blir det att packa cross grejer å så , för på lördag blir det körning i Uddevalla med jojo. Åker hem från landet på måndag tror jag pappa sa.
Nästa helg blir det att åka upp till Örebro. Riktigt rolig tävling !
så nu har jag precis packat kläder för alla väder enda till slutet av nästa helg :o .
Ja hehe, ni kan ju nästan tänka er hur full min bag är nu ;SS , något som är ännu värre är att MER ska i.
HAHA vette fan hur det ska få plats ;o men jag är ju Emma jag hittar på ngt :DD
Skriver när jag får tillgång till dator.  

Låt; Tomas Ledin - Helt Galen i Dig 

Mycket bra låt :'D


Puss på rumpan ! 
/ Emma


Saknar Kvällen. (L)


Kommentarer
FiliphaBellring

JAG SAKNAR KVÄLLEN ! ;oo

2010-08-04 @ 23:35:57
URL: http://filiphabellring.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0