6 juli 2010

HEJJJJJJJHALLOj

Imon åker vi ! :)
men aja dagen har vart fullproppat med saker,
det började med att mamma kom in och väckte mig hon slängde sig på mig i sängen och började sjunga en meningslös låt för att hon ville att jag skulle vakna -.- . Efter en stund så gick jag upp och vi åkte till Daniel för mamma skulle hjälpa han att sätta upp sitt handfat (han bygger om) , men jag satt och åt jordgubbar i stället :))).
Sen efter det åkte vi till farmor för att fira henne för hon fyller år imon och hon ska opera bort en sak i ögat och jag ska ju till Bulgarieeeeen. Det blev massa god mat som oxfilé och jordgubbar ..
Nu sitter jag och amanda och laddar ner musik till Bulgarien.
Kommer inte skriva fören jag kommer hem den 21 eller något
Ha det bra i SVERIGE för vi ska ha det bra i BULGARIEN !
Puss vi höres !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0